20 жовтня відбулося підсумкове засідання робочої групи по вибору логотипу міста Житомира, на якій було вручено нагороди та затверджено логотип міста, повідомляє Житомир.info.
За словами першого заступника мера Житомира Сергія Сухомлина, на конкурс, оголошений міськрадою, було подано більше 200 заявок. Пропозиції виставлялися на осуд користувачів соцмереж. Логотип міста житомиряни обирали і на «ЛогоСушці», святкуючи 1130-й ювілей міста.
На початку підсумкового засідання робочої групи учасники проекту були нагороджені грамотами:
- у номінації «Найактивніший учасник» грамоту отримав Руслан Віл’ям
- грамотою за створення лого-фейку у проекті «Подаруй місту логотип» був нагороджений Максим Шевчук
- ТОВ «Doris Advertising» дісталась грамота за найчисленніші симпатії користувачів Facebook
- грамоту за найчисленніші симпатії громади у проекті вибороло ТОВ «Вадіус».
«З-поміж інших експертне середовище визначило той логотип, який буде називатися брендом міста та розміщуватиметься на транспорті, будівлях, різних рекламних поверхнях», – зазначив Сухомлин.
Відтак, переможцем проекту стало товариство «Doris Advertising», якому перший заступник міського голови передав 20 тис. грн. спонсорських коштів.
Автори логотипу, який був визнаний найкращим, розповіли, що у процесі створення ставили за мету поєднати його значущість із погляду історичної пам’яті та відповідність сучасним історичним формам.
«Хотілося створити знак, який би був максимально простим за змістом і формою, аби його можна було використовувати в усіх сферах життя, щоб він був упізнаваним у будь-якому розмірі, у будь-якій фактурі, на будь-якому носії», – зазначив один із дизайнерів логотипу.
Основа ідеї логотипу – геометрична фігура, яка є центральною у більшості поліських орнаментів із прадавніми елементами ромбів, похресть, смужок, що властиві вишивці, ткацтву, різьбярству, писанкарству та гончарству Житомирщини.
Знаку було надано симетричної, динамічної та масивної форми літери «Ж» – першої букви назви міста.
За основу для колірного рішення логотипу був узятий звичайний для мешканця Полісся краєвид: золотисте жито, блакитне небо, зелений ліс.
За словами Сергія Сухомлмина, новостворений логотип Житомира незабаром з’явиться на зупинці громадського транспорту.
«31 жовтня відбудеться презентація чотирьох чеських тролейбусів. Це перша партія тролейбусів, які надійдуть у місто від компанії, котра виграла конкурс. Презентуючи тролейбуси, ми хочемо представити і нову зупинку громадського транспорту. На рекламних поверхнях цієї зупинки буде розміщено логотип нашого міста», – сказав Сухомлин.
Перший заступник міського голови також поінформував, що нові тролейбуси обладнані системою оповіщення для людей з вадами зору. Також у завезених тролейбусах і на новій зупинці буде доступ до інтернету.