Багато компаній, як і раніше, продовжують забороняти своїм співробітникам користуватися Facebook у робочий час.
Між тим, наприкінці року Facebook розпочав роботу над новим сервісом, конкурентом LinkedIn. І от у середу було запущено його тестову версію, повідомляє The Guardian.
Таким чином мережа планує “завоювати” корпоративних критиків Facebook. Нова мережа має функції, звичні для Facebook: новини, групи, повідомлення і події. Утім, вона була розроблена виключно для використання в межах окремих компаній.
Дані співробітників не будуть доступні для зовнішнього світу і будуть існувати окремо від особистих профілів мережі.На думку експертів, Facebook at Work може стати новим джерелом доходу для Facebook, хоча компанія не розкриває яким чином вона планує стягувати плату за нові послуги і чи планує робити сервіс платним взагалі.