Міська рада почала розробку архітектурно-художньої концепції Житомира.

29 Січня 2015 12:34
zt-news.org.ua

zt-news.org.ua

Першим кроком до того, щоб Житомир отримав нове обличчя та мав елемент, за яким місто можливо ідентифікувати, стало створення логотипу міста. Проект рішення про його затвердження опубліковане на сайті міської ради.

Під час збору ініціатив «Подаруй місту логотип» була створена робоча група, яка по завершенню робіт по логотипу прийнялась за розробку архітектурно-художньої концепції (дизайн-коду) м. Житомира.

«Розроблена концепція допоможе в майбутньому навести порядок на фасадах будинків, а також допоможе впорядкувати міське середовище загалом. Це стосується інформаційних, довідкових конструкцій, елементів рекламних конструкцій, елементів міської навігації, малих архітектурних форм ( лав, урн для сміття, ліхтарів). Робочої групою запропоновано створити охоронний реєстр будівель та споруд, до якого включені будівлі, які представляють особливу цінність для міста: історичну та архітектурну. Ці об’єкти ретельно опрацьовані, на них визначені зони, які можуть бути використані для розміщення на них будь якої інформації. Розроблені основні правила розміщення цієї інформації, які є більш жорсткими ніж на будівлях, не включених в охоронний реєстр» – каже член робочої групи Олексій Столяров.

Аналіз існуючої ситуації виявив незадовільний стан зовнішнього інформаційного оформлення міста. Значна частина конструкцій застаріла, крім того, велику кількість вивісок виконано з неякісних матеріалів та встановлено хаотично, без урахування архітектурних, історичних і стилістичних особливостей будівель, через що створюється «візуальний хаос» на вулицях міста. Багато конструкцій встановлено самовільно, без оформлення дозвільної документації.

«Наразі ми спостерігаємо хаотичне розміщення вивісок, оформлення вітрин та реклами. Втім ця ситуація характерна не лише для Житомира, а й для інших міст України. Діюче законодавство не дозволяє врегулювати багато питань, пов’язаних з рекламними конструкціями. Тому було поставлено завдання розробити концепцію, яка б дозволяла оформити в зрозумілі для всіх учасників процесу правила та вимоги, використовувати ці правила під час проектування та виконання всіх видів конструкцій. Тобто рекомендувати бізнесу той чи інший варіант оформлення вивісок, вітрин, фасадів. При зміні законодавства у сфері реклами ми доопрацюємо ці вимоги у відповідності до чинного законодавства і далі вони будуть працювати у Житомирі на рівні місцевого закону. А зараз на партнерських відносинах з житомирським бізнесом ми будемо керуватися вимогами цієї концепції”, – говорить перший заступник міського голови Сергій Сухомлин.

У процесі роботи над концепцією були організовані робочі зустрічі з представниками рекламних агенцій, виробниками реклами, на яких були обговорені актуальні питання. Думки, висловлені на цих робочих зустрічах, максимально враховані при розробці проектних рішень. Остаточний варіант художньо-архітектурної концепції Житомира згодом буде представлено для громадського обговорення. Після чого, з урахуванням внесених пропозиції, концепцію офіційно буде затверджено.

У Житомирі представили бренд-бук міста
У Житомирі представили бренд-бук міста
У Житомирі представили бренд-бук міста
У Житомирі представили бренд-бук міста
У Житомирі представили бренд-бук міста
Джерело: zt-news.org.ua