10 лютого 2015 року Міністерство юстиції України оголосило відкритий конкурс на заміщення вакантних посад:
– начальника Головного територіального управління юстиції у Житомирській області;
– заступника начальника Головного територіального управління юстиції у Житомирській області з питань державної виконавчої служби – начальника управління державної виконавчої служби;
– заступника начальника Головного територіального управління юстиції у Житомирській області з питань державної реєстрації – начальника управління державної реєстрації.
До участі в конкурсі на посаду начальника Головного територіального управління юстиції у Житомирській області та заступників запрошуються громадяни України, які вільно володіють українською мовою, мають повну вищу юридичну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, стаж роботи за фахом на державній службі та/або за фахом на керівних посадах в інших сферах не менш як п’ять років.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Міністерства юстиції такі документи:
– заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;
– заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
– дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
– копії документів про освіту з додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
– декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
– копію документа, який посвідчує особу (паспорт);
– копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
– довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається Департаментом кадрової роботи та державної служби.
З метою перевірки знань кандидатів Міністерством юстиції запроваджено добровільне тестування. Для участі у добровільному тестуванні особі необхідно заповнити та подати анкету, що додається.
Документи для участі у конкурсному відборі та анкети для участі в добровільному тестуванні приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України.
Документи та анкети приймаються за адресою: м. Київ, вул. Городецького, буд. 13, каб. № 105.
Анкету для участі у добровільному тестуванні можна надіслати на електронну скриньку: konkyrsnii_vidbir@minjust.gov.ua.