За дорученням Антимонопольного комітету України Житомирським обласним територіальним відділенням проведено дослідження щодо наявності в діях ПАТ «Україна» м. Житомир ознак порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.
Про це повідомляє прес-служба Житомирського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України.
За результатами проведеного дослідження встановлено, що в роздрібній мережі виявлено реалізацію шкарпеток чоловічих ТМ «Легка хода» виробництва ПАТ «Україна», на етикетках яких розміщено напис «Льон» та позначення «натуральний», що не відповідає дійсності, оскільки до складу шкарпеток крім 15% льону, входять 25% бавовни, 35% поліестру, 25% поліаміду.
Разом з тим, пересічний споживач, побачивши на етикетці шкарпеток напис «Легка хода льон чоловіча колекція», може сприйняти його як свідчення того, що шкарпетки містять натуральне волокно – льон 100%, хоча в складі шкарпеток льону всього 15%.
Інформація про наявність натурального волокна приваблює споживачів своїм природним походженням та стимулює до придбання саме цього товару.
«Отже, інформація про властивості шкарпеток «Легка хода льон чоловіча колекція», виробництва ПАТ «Україна» м. Житомир, розміщена на лицьовій та зворотній етикетках, є неповною та неточною та може ввести в оману споживача. Таким чином, дії ПАТ «Україна», які полягають у повідомленні невизначеному колу осіб неповних та неточних відомостей шляхом нанесення на етикетки шкарпеток, в обраний Товариством спосіб позначень, а саме розміщення напису «Льон», та позначення «натуральний», що може вплинути на наміри цих осіб щодо придбання виробів цього суб’єкта господарювання, містять ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, передбаченого статтею 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», – інформує прес-служба ТВ Антимонопольного комітету.
Зважаючи на те, що на даний час ПАТ «Україна» не використовує етикетку «Легка хода льон чоловіча колекція» та знищено залишки етикеток, адміністративна колегія Житомирського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, рекомендувала ПАТ «Україна» в подальшому під час нанесення позначень на етикетки стосовно складу та назви шкарпеток зазначати повні, точні та правдиві відомості, які можуть вплинути на наміри споживача щодо придбання товарів (послуг).