Кожна автомобільна компанія має свій план-прогноз продажів на заданий період. Таким чином, часто, щоб досягти необхідних обсягів і виконати план, компанії виставляють авто за зниженими цінами. Причому в кожному салоні вартість на один і той же автомобіль буде різною. Тому моніторинг необхідний. І важливо встигнути в строк, адже періоди знижених цін тривають недовго. Зазвичай це кінець кожного місяця або кварталу. Також найчастіше машину можна купити дешевше взимку або влітку. Найоптимальніший час для покупки — це кінець року, оскільки саме в кінці року розпродають залишки авто поточного року і звільняють місце для нових.
Рекомендується приступати до пошуку бажаної марки за півроку до планованої покупки. Так ви зможете не поспішаючи вибрати кращий варіант з кращою ціною. Завдяки інтернету регулярний моніторинг не стане проблематичним.
Щоб вчасно відслідковувати зниження цін, варто відправити дилеру на електронну пошту лист з повідомленням, що ви бажаєте отримувати інформацію про знижки і розпродажі.
Ніколи не купуйте машину, не порівнявши ціни на цю марку в інших автосалонах. Часом, така помилка обходиться дуже дорого.
Перед походом в салон варто скористатися конфігуратором, який багато автокомпаній пропонують на своїх сайтах в режимі онлайн. Завдяки ньому можна зібрати авто бажаної комплектації у відповідності зі своїми вподобаннями. Так ви дізнаєтеся його точну вартість і уникнете обману.
І нарешті, пам’ятайте, що моделі, які вже виставлені в салоні, набагато дорожче тих, які поставляють на замовлення.