Підготовчий етап щодо впровадження в Житомирі програми “електронне місто” на стадії завершення. Про це розповів перший заступник міського голови Сергій Сухомлин під час обговорення рішення міської ради “Про затвердження програми “е-Місто” на 2015-2017 роки”. Переваги впровадження такої програми очевидні, констатує Сергій Сухомлин, на першому етапі впровадження даної програми буде введено повноцінний електронний документообіг, що зможе значно покращити життя мешканців Житомира.
“Електронна система документообігу, як показав досвід Вінниці знімає, фактично, 90% паперової переписки. Для прикладу: людина, яка звернулась в міську раду до голови, чи депутата зі своєю проблемою, чи до когось з заступників, система автоматично зафіксує це звернення і за ним буде здійснюватись подвійний контроль: сама людина бачитиме проходження своєї заявки і керівник контролюватиме стан виконання заявки від мешканця. Таким чином покращується комунікація з житомирянами, їм не доводиться витрачати час на біганину між кабінетами, поки формується відповідь і людина не відволікається від своїх звичних справ”.
У Вінниці програма електронного міста працює вже 4 роки. Досвід сусіднього обласного центру показує, що завдяки” е-Місту” вдалося скоротити штат на 22%, відповідно і бюджетні кошти. Також, ще одним етапом впровадження електронного міста – є створення інформаційного порталу Житомира, завдяки якому кожному мешканцю буде доступна інформація щодо проведення конкурсів в стінах міської ради, тендерів, бюджету та ін. Андрій Карташов, представник ВГО “Центр підтримки громадських ініціатив” висловив вдячність Сергію Сухомлину за підтримку електронного врядування в місті Житомирі, а також зазначив:
“Сформувавши правильно технічне завдання, та планово його реалізувавши – Житомир увійде в п’ятірку міст, які працюють за принципом електронного врядування”.
Загалом, у міські раді впровадити перші два етапи: інформаційний портал та електронний документообіг планують вже до кінця року.