27 жовтня, розпочався прийом документів для участь у конкурсі на заміщення вакантних посад керівників об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.
Вакантними є такі посади:
1. Директорів
– Житомирського обласного літературногомузею Житомирської обласної ради;
– Кмитівського музею образотворчого мистецтва ім. Й.Д. Буханчука Житомирської обласної ради.
У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають повну вищу освіту гуманітарного напряму підготовки (магістр, спеціаліст), післядипломну освіту в галузі управління, стаж роботи в галузі культури за профілями керівників нижчого рівня не менше 5 років.
2. Директора комунальної установи «Обласний культурно-мистецький центр» Житомирської обласної ради.
У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають повну вищу освіту гуманітарного напряму підготовки (магістр, спеціаліст), післядипломну освіту в галузі управління, стаж роботи за професіями керівників нижчого рівня не менше 2 років.
3.Директора Житомирського вищого професійного училища-інтернату Житомирської обласної ради.
У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають повну вищу педагогічну освіту (магістр, спеціаліст) або повну вищу освіту відповідного професійного спрямування, зі стажем роботи не менше 3 років на керівних посадах у навчальних закладах або в установах, організаціях, підприємствах відповідного галузевого спрямування.
4. Директора Пугачівського дитячого будинку-інтернату Житомирської обласної ради.
У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають повну вищу освіту відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст), післядипломну освіту в галузі управління, стаж роботи у відповідній сфері діяльності на керівних посадах не менше 5 років.
Термін подання заяв: 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1, каб. 115 такі документи:
– заяву про участь у конкурсі;
– особовий листок з обліку кадрів;
– автобіографію;
– копію диплома про освіту;
– копію паспорта;
– декларацію за минулий рік;
– попередження про спеціальні обмеження;
– письмову згоду на обробку персональних даних;
– дві фотографії розміром 6Х4 см;
– копію трудової книжки;
– пропозиції кандидата щодо подальшої діяльності установи, передбаченої її установчими документами (програма діяльності, викладена у довільній формі);
– інші документи, передбачені чинним законодавством.
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації).
Тел. для довідок: 47-51-23; 47-51-24.
За матеріалами прес-служби облради