На веб-сайті Житомирської міської ради з’явився новий сервіс «Електронні петиції», що дає можливість громадянам донести свої ініціативи до Житомирської міської ради. Збір підписів на підтримку відповідної електронної петиції здійснюється протягом трьох місяців. Якщо колективне звернення отримало на свою підтримку 250 підписів, його розгляд здійснюватиметься невідкладно, але не пізніше десяти робочих днів з дня оприлюднення інформації про початок її розгляду.
«Внесені зміни до Закону України «Про звернення громадян» дозволяють будь-кому з мешканців міста подати місцеву ініціативу, знайти підтримку даного питання іншими членами територіальної громади міста Житомира, а ми зобов’язані розглянути це колективне звернення на сесії міської ради, засіданні виконавчого комітету чи вирішити у інший спосіб. Переконана, що електронні петиції сприятимуть підвищенню активності мешканців, і це стане дієвою формою участі членів територіальної громади Житомира у місцевому самоврядуванні», – зауважила в.о.міського голови Житомира Любов Цимбалюк.
Також вона наголосила, що прийом та розгляд електронних петицій до Житомирської міської ради стоїть на особливому контролі та здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
Житомиряни можуть звернутися до Житомирської міської ради з електронними петиціями через сервіс «Електронні петиції». В електронній петиції має бути викладено суть звернення, зазначено прізвище, ім’я, по батькові автора (ініціатора) електронної петиції, адресу електронної пошти.
Як повідомляє прес-служба міськради, наразі розробляється Порядок розгляду електронної петиції, адресованої Житомирській міській раді, що в подальшому буде закріплено у Статуті територіальної громади міста Житомира.