Шансон, паління, хамство, протікаючий дах все це супроводжує вас подорозі на роботу? Тоді вам на сайт міської ради, тут запровадили онлайн-звернення громадян. З середини грудня у житомирян з’явилась можливість подавати онлайн-звернення на сайті міської ради щодо якості роботи маршрутних таксі. За півтора місяці надійшло 108 скарг, розпровідає заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів Дмитро Ткачук: «З цього списку ми складаємо статистику порушень конкретних маршрутів.
Далі аналізуємо на що саме скаржаться та проводимо перевірку». Перевагою онлайн-звернень, на переконання Дмитра, є відсутність бюрократичних перешкод та спрощеність процедури: «Кожен громадянин будучи в маршрутці може через свій гаджет одразу написати про конкретне порушення з боку перевізника. При написанні заявки головне чітко описати порушення, вказати номер маршруту, час та інші пункти подані в анкеті», – підкреслює Дмитро.
За результатами попереднього місяця кожному перевізнику було зроблено добірку порушень, які він має ліквідувати. Найтиповішими серед них є недотримання прав пільгових категорій громадян, порушення графіків руху, хамство. Самі перевізники зацікавлені в покращенні сервісу, оскільки не хочуть втрачати репутацію та майбутні договори на виконання послуг з перевезення. Минулорічна ініціатива громадськості з введенням смс-контролю матиме продовження у цьому році, говорить Дмитро. Так, в кожній маршрутці буде зазначено номер на який можна надіслати смс-повідомлення з вказаними порушеннями.