Житомирян закликають захищати право на повітря без тютюнового диму.
Дієвим засобом захисту споживчих прав є написання скарг на заклади-порушники до Державної інспекції з питань захисту прав споживачів.
Нещодавно було надано можливість споживачам подавати скарги в електронному форматі, і скарга, надіслана з комп’ютера або мобільного, має таку ж юридичну силу, як і паперовий документ. Це нововведення значно полегшує комунікацію споживачів, клієнтів і контролюючих органів. Тобто звернутися до контролюючих органів зі скаргою можна такими шляхами:
·подати електронну скаргу до Державної служби з питань захисту прав споживачів на веб-сайті www.dsiu.gov.ua/feedback у розділі «Віртуальна приймальня»;
·надіслати скаргу на електронну адресу Державної служби з питань захисту прав споживачів: dsiu@dsiu.gov.ua ;
· надіслати скаргу поштою на адресу: 03680 м. Київ-150, вул. Горького, 174.
У тексті скарги необхідно вказати юридичну особу, юридичну та фактичну адресу суб’єкта господарювання. Без зазначення цієї інформації Вашу скаргу не задовольнять. Ця інформація є у фіскальному чеку й у книзі скарг та пропозицій, що міститься у куточку споживача закладу та має бути надана на вимогу клієнта.
Законодавство про заборону куріння в закладах харчування ресторанного господарства діє в Україні вже три роки. Не курити в ресторані вже стало соціальною нормою, яка позитивно сприймається і курцями, і некурцями. Проте є заклади, які порушують закон.