Що не влаштовує житомирян у маршрутках – рейтинг скарг

19 Березня 2016 12:46
1.zt.ua

1.zt.ua

Заступник голови Житомирської міської ради Дмитро Ткачук у соцмережі опублікував “антирейтинг” маршруток.

“Вже два місяці систематизуємо скарги, що надходять від громадян: на особистих прийомах, у зверненнях чи через онлайн форму на сайті, – написав Ткачук.

– Публікую загальну статистику, щоб всі бачили повну картину.

За місяць надійшлщ 76 скарг.

Третина (25) з них на порушення прав пільговиків. 14 на недотримання маршрутками графіків руху та 12 на неналежну (хамську) поведінку водіїв.

Лідером антирейтингу став маршрут 27, в першу чергу через велику кількість скарг на порушення графіків руху. Друге місце за сукупністю скарг у марруту № 40. Третє місце ділять одразу три маршрути №: 14,19, та 58. Найбільше нарікань на порушення прав пільговиків саме на маршруті № 14. Була і одна похвала на маршрут 58.

ЩО ЦЕ ДАЄ.
1. Кожен перевізник отримує таблицю з інформацією про авто, час, зміст та дату порушення, яке відбулося у нього на маршруті з проханням провести роботу по усуненню недоліків та надати письмові поясненння.
2. Дана аналітика формує пріорітетність позапланових перевірок працівниками управління транспорту – перевірятьють, в першу чергу тих на кого найбільше скар. Ніякої предвзятості лише цифри і факти.
3. По першому звіту здійснено перевірки на 8 маршрутах та складено 13 актів про порушення. Більшість порушень вже усунуті”.

Джерело: 1.zt.ua