Як навчитися вигідно продати речі – 5 кроків

14 Травня 2016 07:00
byhgalter.com

byhgalter.com

Вміння вигідно продати товар є чудовою можливістю заробити у будь-яких умовах. Досвідчений продавець може підлаштуватись під покупця та запропонувати йому таким чином, щоб захотілося придбати річ. Пропонуємо 5 кроків, які допоможуть навчитися продавати.

“Основне завдання торгівлі – показати переваги, які покупець отримає завдяки товару. Просто виставити річ із цінником може будь-хто, але це нічого не розповість про неї. Потрібно показувати вигоду від товару. Не важливо, що саме ви продаєте. Наприклад, пропонуючи звичайну ручку, ви в першу чергу, продаєте не річ, а спосіб легко писати, гарний атрибут і засіб, який допоможе будь-якої миті підписати важливі документи. Обов’язково варто говорити про переваги, які отримає людина, придбавши його. Так само й з велосипедом. Він є засобом пересування та комфорту”, – каже економіст Владислав Загородній.

На думку експерта, краще пропонувати товар при особистій зустрічі. У телефонній розмові важче зрозуміти реакцію покупця.

“Основна частина інформації, яку отримує людина – зорова. Під час особистої розмови зрозуміло, як людина реагує на конкретні слова. Наприклад, якщо щось не подобається, можна на це відреагувати і виправити ситуацію, наводячи додаткові аргументи. Продажі у телефонній розмові називаються “методом холодних дзвінків”. Це коли ти дзвониш і намагаєшся відірвати людину на декілька хвилин, аби швидко запропонувати їй щось. Зазвичай на початку розмови потенційного клієнта запитують, чи є в нього час на розмову, якщо його відповідь ні, то продати не вдасться”, – каже експерт.

За словами економіста, є 5 обов’язкових кроків для укладення вигідної угоди:

1. Зовнішній аналіз та огляд ситуації

Перше, що варто зробити, – це оцінити місце. Друге – покупця. Чи потрібна йому ваша річ. Наприклад, безглуздо пропонувати бабці у старих лаптях і штанях новий Merscedes.

2. Підхід до людини або знайомство

Не потрібно одразу пропонувати товари “в лоб”. Варто поставити 2-3 навідні запитання, щоб познайомитись. Наприклад, скільки хвилин людина може витратити на спілкування.

3. Визначення потреб людини

Варто дізнатись, чим займається чи захоплюється покупець. Тоді стане зрозуміліше, що варто йому пропонувати. Наприклад, якщо хочете продати магнітофон, варто запитати, чи слухає він музику, які пісні полюбляє, чи слухає її гучно. На основі відповідей на ці запитання можна зрозуміти, що людина очікує від покупки.

4. Презентація

На основі отриманої інформації у попередніх кроках потрібно презентувати власний продукт – що отримає людина від купівлі. Наприклад, розповісти про гарний звук, зручність у користуванні, наявність басів тощо.

5. Укладення угоди

Останній етап – це не підписання якихось договорів. Це факт укладення домовленностей про купівлю-продаж.

Джерело: gazeta.ua