Британська Рада в Україні та Ukrainian Fashion Week продовжують спільну програму Fashion DNA: Ukraine, яка була заснована в 2015 році. Мета програми – відкривати, підтримувати і відзначати молодих талановитих fashion-дизайнерів, сприяючи появі міжнародних зв’язків і можливості отримати професійний досвід роботи за межами України.
У цьому році в проект потрапили 8 українських дизайнерів. Фіналом освітньої програми Fashion DNA: Ukraine став творчий “іспит” для дизайнерів – створення вітрин для провідних мультибрендових магазинів, що представляють одяг українських дизайнерів: Asthik, Corner Concept Store і XXWHYISM. Вітрини були розроблені спільно з ілюстраторами під керівництвом британського set-designer Філіпа Купера, який працював над вітринами для TopShop, Browns, Selfridges, Dover Street Market, KTZ.
Проект тривав понад півроку. В фінал відбирали бренди, які вже працюють на ринку і мають чіткі цілі. В рамках Fashion DNA: Ukraine дизайнерам роз’яснювали фінансові питання фешн-бізнесу, а Філіп Купер розповів, як правильно робити вітрини. У підсумку дизайнери отримали готовий бізнес-план і можливість розробити вітрини для провідних київських бутиків.
- Вітрина ASTHIK
Концепція: LOVE CURLY, FROLOV, ARTEMKLIMCHUK
Дизайнери Іван Фролов та Артем Климчук і ілюстратор Love Curly відтворили в Asthik атмосферу розкішної шкільної дискотеки, яка зазвичай відбувається в спортзалі. Тут вас зустріне кітчевий спортивний інвентар в світло-рожевих тонах і гіперболізовані елементи шкільної вечірки, а підлогу стилізований під спортивний майданчик.
Концепцію вітрини ми придумали разом з Іваном Фроловим. Ідея народилася за дві години. Це була спільна справа. Ми подумали, як наші речі можуть взаємодіяти між собою, в якій концепції вони можуть виглядати краще. Прийшли до ідеї дискотеки в шкільному спортзалі – у Вані був показ в школі, у мене був показ про дискотеку, естраду
розказав Артем Климчук
- Вітрини CORNER CONCEPT STORE
Концепція: САША БУРЛАКА, JEAN GRITSFELDT, DZHUS, YULIA YEFIMTCHUK +
JEAN GRITSFELDT
Як і в своїх колекціях, при створенні вітрин дизайнер надихався темою цирку. Цирк – місце, де здійснюються мрії та стаються дива. У цій дивовижній вітрині глядача цікавить об’ємний простір, погляд тигра і дівчина, яка стрибає через палаюче коло.
DZHUS
Дизайнерка Ірина Джус у своїй інсталяції продовжує ідею простоти і неприкрашеної ідентичності колекцій бренду DZHUS. Арт-інсталяція одночасно символізує ізоляцію від навколишньої метушні та безвихідь нонконформістського світогляду.
YULIA YEFIMTCHUK
Головна ідея арт-вітрини – показати взаємодію мистецтва і політики в сучасному світі, об’єднати глобальні проблеми революцій, протестів, політичну пропаганду. Інсталяція Юлії Єфімчук передає бунтарський дух як символ вічної молодості.
- Вітрини XXWHYISM
Концепція: Грунтуючись на ідеях учасників Філіп Купер розробив концепцію для XXWHYISM.
Учасники: MASHA REVA, DINA LYNNYK, OSTEL, YANA CHERVINSKA, LARA QUINT
OSTEL
Натхненням інсталяції стали роботи Сальвадора Далі. Все життя художник захоплювався рідною Каталонією, зображаючи свої страхи та бажання на тлі іспанської пустелі та безмежного голубого неба, яке дизайнерка відтворила у своєму проекті.
YANA CHERVINSKA
Натхненням дизайнера стала кімната цікавинок на виставці Savage beauty Alexander McQueen. Тому у вітрині-інсталяції влаштовано кітчеву барахолку рожевих речей, серед яких кожен знайде щось особливе саме для себе.
Один із знакових ключів мого бренду – рожевий колір. Тому ведмедики цього кольору. Ми хотіли законсервувати ведмедиків в банках, але потім відмовилися від цієї ідеї. Плюшеві ведмедики – тому, що в цілому колекція відсилає до ностальгії за ринковими розкладками. У цій інсталяції є і сітка, на яку на ринках вішають дешеві речі. Ведмедики теж з цієї серії
поділилась Яна Червінська
LARA QUINT
Інсталяція закликає замислитися над красою життя та смерті через художньо обіграні дзеркальні призми простору XXWHYISM із основними елементами – зістареним металом на сюрреалістичному синьому піску та вмираючими білими хризантемами.