Гугл і Твіттер вирішили створити спільний сервіс, який буде кардинально відрізнятися від конкурентів відкритим вихідним кодом.
Про це пишуть іноземні ЗМІ. Відзначається, що сервіс буде називатися «Миттєві статті» – Instant Articles. Для видавців він буде зручний тим, що вони зможуть демонструвати свої матеріали на мобільних пристроях, в яких підключені сервіси даних компаній. Тестування продукту заплановано на осінь при невеликій кількості видавців. Його готують як головного конкурента продукту від Фейсбук. Головна відмінність пропонованого продукту у відкритому вихідному коді, завдяки чому він може зацікавити великі компанії. Даний сервіс дозволить не прив’язуватися до певному рекламодавцеві, можна буде замінити Гугл на більш зручного постачальника. Також, видавцям не знадобиться готувати додаткові версії сторінок спеціально для цього сервісу.
Передбачається, що таким чином Гугл хоче добитися уваги користувачів, так як Фейсбук надто активно відтягує маси на себе.