За 9 місяців 2015 року ДП «Житомирський бронетанковий завод» відправив до Збройних Сил України близько 180 одиниць колісної та гусеничної техніки.
Про це інформує “Народна армія“.
З початком бойових дій на Донбасі та необхідністю в найкоротші терміни зміцнити технічну складову війська підприємства вітчизняного ОПК отримали рекордні державні замовлення. У всі попередні роки підприємства «оборонки» трималися «на плаву» фактично за рахунок іноземних військових замовлень.
Зважаючи на те, що на міжнародних ринках досить жорстка конкуренція і вільних ніш обмаль, на багатьох вітчизняних підприємствах ОПК обсяги виробництва, у порівнянні з 80-ми та початком 90-х років минулого століття, були незначними.
При цьому замовлення вітчизняного оборонного відомства не перевищували 3–10 відсотків обсягів виробництва. Тому виробникам ОВТ довелось законсервувати частину виробництва, а працівників скорочувати. Попередні роки для багатьох підприємств «оборонки» фактично були часом боротьби за виживання, збереження унікальних за своєю спеціалізацією виробництв. Тому їхня модернізація (вкрай необхідна для конкурентоспроможності продукції підприємства) тривалий час була лише у планах. Отже, не всі підприємства вітчизняного ОПК були готові в найкоротші терміни виконати рекордні державні замовлення.
Основна спеціалізація «Житомирського бронетанкового заводу» — капітальний ремонт та модернізація бронетанкового озброєння і техніки, а також вузлів та агрегатів до неї. Тут налагоджено замкнутий цикл ремонту 18 типів машин, серед яких БМП, БТР, БРДМ, БМД та БТРД різних модифікацій. Підприємство є по суті унікальним за своєю спеціалізацією та можливостями. На теренах СНД є лише два такі заводи — в Україні та Республіці Білорусь. Нещодавно житомирські ремонтники розширили номенклатуру виробництва, опанувавши складання бойового модуля «Парус» для БТР-4. Задовго до цього — бойовий модуль «Шквал».
Торік цей завод підсилив військо майже 90 одиницями техніки. За 9 місяців 2015 року ДП «Житомирський бронетанковий завод» відправив до Збройних Сил України близько 180 одиниць колісної та гусеничної техніки.