Атмосфера у школі, у класі, серед учнів безпосередньо впливає на їх успішність та бажання вчитися. Проте недавно науковці назвали ще один чинник, що пробуджує або пригнічує у дітях потяг до набуття знань.
За висновками учених з Університету Британської Колумбії, суттєвий вплив на учня має і те, у якому психо-емоційному стані перебуває педагог.
Як повідомляє портал, у закладах, де працюють учителі, у яких спостерігається “синдром емоційного вигорання”, школярі також піддаються сильному стресу.
Під час дослідження у кількох сотень учнів, котрі навчаються у класах з четвертого по сьомий, взяли для перевірки зразки слини. Після проведених аналізів виявилося, що рівень кортизолу (гормону стресу) у підлітків, які навчаються у депресивних педагогів, був набагато вищим, ніж у тих, що навчався у позитивно налаштованих наставників.
Синдромом емоційного вигорання називають реакцію організму, що виявляється зростаючим емоційним виснаженням з розвитком поступово прогресуючого процесу втрати когнітивної, емоційної та фізичної енергії. Часто при тривалому ігноруванні такі симптоми можуть стати причиною серйозної депресії та привести до самогубства.