Шановні друзі!
Вийшов друком «Український щорічник–2017» (шосте видання) – корисний, пізнавальний, світоглядний «Щоденник ділового українця».
«Український щорічник–2017» традиційно містить 365 афоризмів та ілюстрацій про найвідоміші історичні, архітектурні та релігійні пам’ятки України, щоденний народний календар з прикметами і перлинами народної мудрості, відомості про свята українські й міжнародні, світські та релігійні.
А видатні українці власними життєвими прикладами мотивуватимуть і спонукатимуть нас до щоденної активної роботи.
На сторінках щоденника можна знайти авторів найвідоміших українських афоризмів і пісень; ознайомитись із мудрими заповітами Григорія Сковороди й Тараса Шевченка, прочитати, як Володимир Маяковський агітував вивчати українську мову, Антон Чехов – хвалив українських селян за веселість і водночас тверезість; відкрити для себе лірику Івана Франка у перекладі Анни Ахматової та дізнатися ще багато нового і цікавого.
Принцип відбору особистостей, які потрапили до Щоденника, авторський. Проте в його основі – ті люди, які народилися в Україні, присвятили їй своє життя, були виховані Україною або, перебуваючи поза її межами, всіляко підтримували та пропагували нашу рідну країну.
Щороку змістовна частина нашого видання оновлюється, найперше, це стосується афоризмів та інформації про визначних українців.
Власники ділового щоденника по-новому відкриють для себе як досі незнані постаті інтелектуалів, державних та громадських діячів, які працювали в інтересах власного народу, так і вже відомих людей.
А для особистого творення майбутньої історії є окрема рубрика «Що я зробив для України», яка залишається у щорічнику незмінною.
Діловий щоденник українця цього року ми доповнили сторінками для щомісячного планування та переліком ювілярів.
На прохання користувачів «Український щорічник–2017» матиме обкладинкудвох кольорів.
Загалом на темі обкладинки «Українського щорічника» варто зупинитися окремо, бо вона має свою історію.
У 2014 році засновник фонду «Рідна країна» Микола Томенко напередодні відзначення Дня незалежності звернувся до керівників місцевого самоврядування та власників компаній, які займаються зовнішньою рекламою, з пропозицією підтримати громадські ініціативи патріотичного спрямування: «У цей непростий для країни період надзвичайно корисними є кампанії соціальної реклами на телебаченні, радіо та носіях зовнішньої реклами, які мають пропагувати збереження єдності України, патріотизм та гордість за власну історію, культуру, мову та традиції».
Фонд Миколи Томенка «Рідна країна» підготував відповідний проект, який був багатьма експертами та виробниками рекламної продукції визнаний одним із найкращих на цю тематику.
В унісон із цим проектом і було створено новий дизайн обкладинки «Українського щорічника». Від 2015 року – за мотивами української вишиванки.
Цього року ми вводимо градовану ціну на видання:
- 100 шт. і більше – 120 грн
- 50 – 100 шт. – 125 грн
- 25 – 49 шт. – 130 грн
- 12 – 24 шт. – 140 грн.
- 3 – 11 шт. – 150 грн.
Деталі уточнюйте за телефонами: 068-955-15-23, (044) 253-53-90.