«Якщо мене оберуть, я буду діяти чесно і продам Roshen. Як президент України я хочу і буду піклуватися виключно про добробут країни» – заявляв пан Порошенко за два місяці до обрання.
Наразі добігає кінця четвертий рік ПоRoshenівського правління, можливо час підбивати підсумки даної обіцянки пана Президента? А підсумки вражають.
Магазини Roshen
Починаючи з 2014 року, а саме тоді пан Порошенко був обраний президентом України, кількість фірмових магазинів корпорації в Україні почала рости просто на очах. Якщо у червні 2014 корпорація нараховувала 18 магазинів,то у червні 2017 вже 47 з них 30 магазинів було відкрито у 2015 році(за даними Ліга.net). Погодьтесь трохи дивно, коли президент у надзвичайно тяжкий для країни час замість того, аби перейматися долею народу розбудовує свій бізнес, варто зауважити, що Микола Чумак з IDNT ( компанія, що спеціалізується на розробці точок продажу) наголошує на тому, що магазини є недешевим задоволенням, у рік обслуговування одного магазину обходиться приблизно у 100 – 300 тисяч доларів(залежно від розміру магазину).
Липецька фабрика
Як сказав, Олександр Дубинський:«І якщо хтось вірив в те, що фабрика закрита, то їм нагло набрехали!».
До літа 2017 року президентський шоколад у Росії процвітав, і це в той час, як наша держава постійно страждала від країни – агресора.
За даними Олександра Дубинського чистий прибуток у Росії становив:
за 2014 рік – 386 440 570, 81 грн,
за 2015 рік – 839 361 883, 65 грн,
за 2016 рік – 39 515 853, 83 грн,
за два квартали 2017 року – 115 282 276, 03 грн.
Таким чином за час Російської агресії президент України заробив 1 380 600 584, 32 грн, хоча варто зауважити, що Roshen наголошує на тому, що з цієї суми 125 млн гривень пішли у держбюджет, 169 млн гривень відправлені на будівництво театру на Подолі, 54 млн на проект допомоги Охмадиту і 17 млн допомоги Черкаському зоопарку.
В той же час, як повідомляють ЗМІ 10 філіалів Roshenу у найбільших російських містах і досі функціонують і продають президентський шоколад(за даними РІА Новини України).
А нещодавно гендиректор корпорації Roshen В’ячеслав Москалевський заявив, що на його думку нехає краще Липецька фабрика згниє, якщо її не куплять за ринковою ціною.
Нові та іноземні фабрики
Як добре відомо кожному українцю корпорація Roshen є найбільшим виробником кондитерських виробів,вона включає в себе Київську, Кременчуцьку кондитерські фабрики, дві виробничі платформи у Вінниці, Клайпедську фабрику(Литва) та фабрику Bonbonetti в Угорщині та Бісквітну фабрику під Києвом, яка відкриється у 2018 році, вартість проекту якої становить 1,3 млрд гривень. До того ж у 2014 році Roshen відкрив Вінницький молокозавод, вартість якого становить близько $100 млн.
За останні 5 років Roshen активно розвивається закордоном, зокрема були відкриті дочірні підприємства Roshen Bulgaria(Болгарія), Roshen Hellas(Греція), Roshen One(Румунія), Roshen Europe(Польща) .
Артур Мартинюк (директор Roshen Europe ) заявляє, що ціль Roshen на найближчі 5 років у Польщі стати одними із кращих на польському ринку. І це в той час, як на сході нашої країни гинуть Українці.
Магазини закордоном та ціни на продукцію
Загальний обсяг виробництва корпорації становить 450 тисяч тон у рік. Roshen активно продає свою продукцію по всьому світу починаючи з Європи і закінчуючи далекою Америкою. В одному з магазинів Нью – Йорку цукерки Roshen коштують $1,99 за фунт (450 грам ) .
Гендиректор корпорації Roshen В’ячеслав Москалевський повідомив, що у 2017 році прибуток корпорації збільшився на 400 млн грн., при цьому продаж продукції залишився на рівні 2016 року.
Виникає просте питання Roshen для України чи Україна для Roshenу?
Невже цукерки для президента дорожче життя його народу?Невже на Майдані за Roshen стояли?А хлопці в АТО поклали життя заради нової фабрики? Певно, що нам залишається лише гадати, що підніметься першим: пенсія чи ціна на Київський торт?