Про це йдеться в Програмі економічного і соціального розвитку Житомирської області на 2015 рік, проект якої опублікований на сайті облради.
«Проблемні питання: відсутнє автобусне сполучення з 19 населеними пунктами області; використання застарілого рухомого складу автобусів на маршрутах загального користування; значна частина автобусів, що здійснюють пасажирські перевезення, не відповідають умовам комфортності, у тому числі для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями», – зазначено у Програмі.
Основні напрямки діяльності для вирішення цих проблем у 2015 році:
забезпечення доступності та підвищення якості транспортних послуг;
створення конкурентного середовища на ринку транспортних послуг;
модернізація й оновлення матеріально-технічної бази всіх видів транспорту;
вжиття заходів щодо забезпечення на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування, не менш як одного транспортного засобу, пристосованого для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями.
Результати, які очікують отримати: підвищення безпеки руху; збільшення обсягів вантажних та пасажирських перевезень; підвищення якості надання послуг при перевезенні пасажирів; забезпечення 19 населених пунктів області регулярним автобусним сполученням.
Фінансові показники Програми передбачають, що для оновлення рухомого складу КП «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» необхідно в 2015 році 18 млн.грн., прогнозні обсяги фінансування – 6 млн.грн. (кошти місцевого бюджету).
Оновлення рухомого складу автопідприємств та приватних перевізників, які надають пасажирські послуги на внутрішньообласних маршрутах загального користування, а також встановлення на автобусах загального користування систем GPS контролю планують зробити за кошти перевізників.
Також у 2015 році передбачений ремонт асфальтного покриття Житомирської АС-1, АС-2 та Овруцької АС (на все – 250 тис.грн.), ремонт покрівлі, сходів та ганку Житомирської АС-1 (570 тис.грн.). Виконавцями цих робіт є департамент промисловості, розвитку інфраструктури та туризму обласної державної адміністрації та ТОВ «Компанія «Житомир-автотранс», кошти будуть витрачати не бюджетні, а «інші джерела фінансування».