«Протести з боку перевізників призвели до того, що за останні кілька тижнів виручка ТТУ зросла на 10 тис. грн. у день», – Сухомлин
Він також додає, що наступним етапом реформування ТТУ буде впровадження системи електронного обліку пасажирів.
У першу чергу система дозволить збільшити дохід підприємства. Така система в Україні поки впроваджена тільки на рівні пілотного проекту, зокрема в Києві окреме ДЕПО перейшло на електронну систему. Як показала практика, виручка зросла на 26%.
«Для чого місту потрібна електронна система? Перше – це облік пасажирів, у тому числі і пільговиків. Кожен пільговик отримає безкоштовно картку житомирянина і зможе користуватися комунальним транспортом. Ми будемо бачити кількість пільгових пасажирів, чітко зможемо порахувати пасажиропотоки і оперативно реагувати на потреби жителів міста.
Друге – ні для кого не секрет, що з липня місяця Верховна рада України і Кабмін повинні ввести монетизацію пільг.
Загальна цифра, яка потрібна буде на компенсацію пільг, складає наразі більше 17 млрд. грн. Ці гроші не закладені до держбюджету, тому ми можемо говорити про те, що швидше за все ці пільги будуть скасовані взагалі і тільки невелика частина пільговиків отримає якусь грошову компенсацію у вигляді монетизації тієї чи іншої пільги.
Може настати ситуація, що житомирські пенсіонери отримають еквівалент в грошах, який дозволить їм здійснювати лише 4-5 поїздок на місяць. При наявності соціальної картки житомирянина ми зможемо прийняти рішення і надати житомирським пенсіонерам право на 2 безкоштовні поїздки в день на громадському транспорті.
Таким чином, у складний час ми підтримаємо пенсіонерів. Але без системи електронного обліку це буде просто неможливо», – каже Сухомлин.